lunes, 14 de diciembre de 2009

GABONETAKO ESKUTITZA / CARTA DE NAVIDAD




Jo. Aurten hain zintzoa izan naiz ezen ditudan desio guztiak ez dakidala nori eskatu. Olentzero, Errege Maguak, Papá Noel, Jesús Haurtxoa.... Ze zaila.....! Beno, ba guztioi bidaliko dizuet nire eskutitza. Ziur, eskatutako guztia ekartzen didazuela.


Olentzero, Errege Maguak, Papá Noel eta Jesús Haurtxo maiteak. Kaixo. Zelan pasatu duzue urte honetan? Ondo? Lan asko izan duzue?
Nik oso ondo pasatu dut. Eta badakizuenez oso mutil zintzoa izan naiz. Ah! Ez naiz aurkeztu, baina ezagutzen nauzue dagoeneko. Rafiki nauzue, eta urtero bezala, Eguberria heltzen denean, eskutitz honekin gauza asko eskatu nahi dizuet.
Aurten ez dizuet eskatuko ordenagailurik,  bideo jolasik, Gormitirik,... Badakizue akordeoia jotzen dudala eta irakasleak esan dit zuei gauza batzuk eskatzea.
Inportanteena METRONOMOA da. Badakizue zer den hori? Tick-tack egiten duen tramankulu txiki bat eta erritmoa eramateko oso ona dena.
Eta gero esan dit ezin dudala jarraitu partiturak burko baten gainean jartzen, mahaian; esan dit horretarako ATRIL bat behar dudala.
Ah! Eta ez dut ahaztu behar kalejira bat egiten dugunean akordeoia eramateko FUNDA edo ZORRO bat behar dudala, bere maletan eraman beharrean.


Nik ez du gehiagorik nahi, baina nire lagunentzat ere zerbait eskatu nahi dizuet. Ahal izango dut? Ziur baietz.


Manolitok, nire laguna, txistua jotzen du, eta bere irakasleak bi gauza eskatu dizkio: POXPOLIN bat eta DANBOLINA. Ekarriko dizkiozue? Mesedez... (Hau oso serio eta formal denez eta etxeko lan guztiak egiten dituenez ziur ekartzen diozuela... ¡jo, qué plasta!)
Albertitok, jeje, (aurten ez da oso ondo portatu, palabrota asko esaten ditu, baina oso maite dut eta oso mutil jatorra da guztiekin), alboka eta pandero jotzen ditu eta aurten FITAK (Ups! Nik ez dakit zer diren gauza horiek, baina zuek bai, ezta?) eta PANDERO bat behar ditu. Ekarri itzazue, mesedez.
Eta Rubenentzat... jo... Hau bai dela plasta! Egun osoa trikitixa jotzen eta jotzen eta jotzen pasatzen du. Hori dela eta bere trikiaren UHALAK apurtu ditu eta ZORROA apurtzear du. Ah! Eta esan dit kalejira joateko TRIKITIXA BERRI BAT behar duela, ahal bada, SOL tonuan.


Beno, hauxe dela dena uste dut. Ziur nago eskatutako guztia ekarriko diguzuela. Eta ekartzen badiguzue zin egiten dizuet datorren urtean laurok oso ondo portatuko garela.
Musu handi bat.
Rafiki.


(Beno, eskatutakoaz gainera Gormiti batzuk ekartzen badizkiguzue....)


Vaya! He sido tan bueno este año que no sé a quién pedirle todos los regalos de Navidad... ¿A los Reyes Magos? ¿Al Niño Jesús? ¿Al Olentzero? ¿A Papá Noel? Jo, qué difícil.. Pues se lo pido a todos y seguro que me traen todo lo que les pido.

Queridos Reyes Magos, Olentzero, Niño Jesús y Papá Noel. ¿Qué tal habéis pasado el año? ¿Habéis tenido mucho trabajo?
Yo lo he pasado genial y he sido un niño muy bueno.
Ya sabéis quién soy. Soy Rafiki. Y como llega la Navidad os escribo una carta pidiéndoos muchas cosas. Pero este año no os voy a pedir un ordenador, ni video juegos, ni Gormitis,... Sabéis que toco el acordeón, y el profe me ha dicho que os pida unas cositas.
La más importante es un METRÓNOMO. Sí. Ese cacharro que hace Tick-tack y que es muy bueno para llevar el ritmo cuando toco.
También me ha dicho que ya vale de poner las partituras encima de la mesa, sobre una almohada. Para eso necesito un ATRIL.
Y por último, para cuando vamos de kalejira necesito una FUNDA para llevar el acordeón y no ir con la maleta, que pesa mucho.

Yo no quiero nada más, pero también quiero pediros algo para mis amiguitos. ¿Puedo?

Manolito toca el txistu, y como es el más serio de todos y hace todos los días sus deberes seguro que le traéis lo que os pido. (Es un poco plasta, pero...). Me ha dicho que le hace falta un POXPOLÍN y un TAMBORIL. ¿Se lo vais a traer?
Albertito, jiji, es el más travieso de los cuatro. Dice muchas palabrotas, pero es un niño muy muy muy majetón con todos sus amiguitos y yo le quiero mucho. Su profe le ha dicho que necesita FITAS, que yo no sé qué son pero vosotros sí, y también necesita un PANDERO nuevo.
Y Rubén. Jo. ¡Éste sí que es un plasta! Se pasa todo el día tocando y tocando su trikitixa y se le han rotos las CORREAS, y su FUNDA la tiene ya casi rota. ¡Ah! Y dice que necesita una TRIKI NUEVA en SOL para salir a tocar en las kalejiras.

Y esto es todo lo que os pido. Seguro que nos lo traéis todo ¿a que sí? Por eso, el año que viene os prometo que los cuatro vamos a ser muy muy muy buenos niños.
Un beso muy grande.
Rafiki.

(Bueno, y si además de lo que os he pedido nos traéis unos Gormitis....)

2 comentarios:

Juanma dijo...

Ya veo que este año también me tengo que ir olvidando del scalextric, ¡Con la ilusión que me hacía...!, ¡Snifff!

Anónimo dijo...

Jejejeje!.
Me parece que lo de los Gormitis, dificil va estar me han chivado el Olentzero y sus amigos, que se estan agotando.
Asi que ya puedes ir pensando otra cosita.
Jejejeje.

Se ha producido un error en este gadget.